+48 534 225 001

Zakupy

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Zależy nam na szybkim i bezproblemowym dostarczeniu przesyłki, dlatego w naszym sklepie udostępniamy wysyłkę kurierską, oraz usługę Paczkomatów.

Czy wysyłacie przesyłki poza granice Polski?

Póki co, nie udostępniamy takiej możliwości w sklepie, jednak jeśli zależy Ci na wysłaniu paczki poza granice Polski, skontaktuj się z nami – coś wymyślimy 🙂

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie nasze zamówienia staramy się wysyłać w ciągu maksymalnie 1-2 dni roboczych.

Płatności

Jakie metody płatności udostępniacie?

W naszym sklepie internetowym możesz skorzystać z płatności przy odbiorze (przesyłka kurierska pobraniowa), lub zapłacić online za pomocą natychmiastowych płatności DotPay.

Czy zakupy internetowe są bezpieczne?

Tak, jak najbardziej są bezpieczne. Korzystamy z profesjonalnych serwerów, nasza witryna jest zabezpieczona certyfikatem SSL, a system płatności posiada szereg własnych zabezpieczeń. Niczego się nie obawiaj 🙂

Zamówienia i zwroty

Jak złożyć zamówienie?

Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty. Gdy skompletujesz swoje zamówienie, przejdź do koszyka, uzupełnij swoje dane, wybierz sposób dostawy i płatności. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem i i podsumowaniem transakcji.

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Jeśli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu, jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (zakładkę „Kontakt” znajdziesz w stopce strony). Jednocześnie, miej na uwadze, że jeśli od złożenia zamówienia minęło trochę czasu, może być już za późno na wprowadzenie zmian.

Czy muszę zakładać konto?

Nie, śmiało możesz dokonać zamówienia bez rejestracji konta.

Jak mogę zwrócić produkty?

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotów, znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” na samym dole witryny.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.